Achiziţii directe


Pentru versiunile mai vechi de Internet Explorer 8, pentru a putea vizualiza corect fisierele excel (.xlsx) va recomandam sa faceti upgrade la o versiune mai noua, sau sa folositi alt browser.



« Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 373 Next » All Pagina: Inregistrari pe pagina:

[1912]   2018-07-18   Materiale si accesorii electroizolante

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf Art 12 din Legea 99/2016 de “Materiale si accesorii electroizolante “, conform Caietelor de Sarcini PET 14 si PET 55 si Necesarului  atasate.

Nota: Contractul va avea perioada de valabilitate pana la 31.12.2018

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei fara TVA
  • Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi efectuata decat dupa livrarea produselor si emiterea facturii).
  • Perioada de garantie
  • Termen de livrare
  • Fise tehnice
  • toate documentele solicitate prin Caietelor de Sarcini PET 14 si PET 55

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Plan Analiza Achizitii Sectoriale e pana la data de 25.07.2018, ora 18:00

Ofertele primite vor fi analizate din punct de vedere al caracteristicilor tehnice şi vor fi atribuite aplicând criteriul “preţul cel mai scăzut”.

Pentru transmiterea ofertelor si orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:

- 021-307.41.27 – dna Corina Vasile

- 021 312.08.08. – fax

Sau adresa de e-mail: corina.vasile@ratb.ro

Documente atasate:

[1911]   2018-07-18   Servicii de reparatii autoremorcher Iveco-Trakker si instalatie de ridicat EMPL-EH/w200BISON

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf Art 12 din Legea 99/2016  “Serviciului de reparatii autoremorcher Iveco-Trakker si instalatie de ridicat EMPL-EH/w200BISON“, conform Listelor cu cantitati si Caietului de Sarcini SVM 144 atasate.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei fara TVA
  • Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi efectuata decat dupa livrarea produselor / prestarea serviciilor si emiterea facturii).
  • Perioada de garantie
  • Termen de livrare / executie
  • Fisa tehnica
  • toate documentele solicitate prin Caietul de Sarcini / Specificatia Tehnica

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Plan Analiza Achizitii Sectoriale pana la data de 24.07.2018, ora 18:00.   

Ofertele primite vor fi analizate din punct de vedere al caracteristicilor tehnice şi vor fi atribuite aplicând criteriul “preţul cel mai scăzut”.

Pentru transmiterea ofertelor si orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:

- 021-307.41.67.. – dl. Florin Popica

- 021 312.08.08. – fax

Sau adresa de e-mail:  florin.popica@ratb.ro

Documente atasate:

[1910]   2018-07-18   Schimbator de caldura cu placi

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf Art 12 din Legea 99/2016 de ”Schimbator de caldura cu placi-2 buc”, conform Caietului de Sarcini SME-50, atasat.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei
  • Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi efectuata decat dupa livrarea produselor si emiterea facturii).
  • Perioada de garantie
  • Termen de livrare
  • documentele solicitate prin Caietul de Sarcini
  • durata contractului va fi pana la 31.12.2018

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60  zile

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Achizitii Publice pana la data de 25.07.2018, ora 18:00.  

Ofertele primite vor fi analizate din punct de vedere al caracteristicilor tehnice şi vor fi atribuite aplicând criteriului “preţul cel mai scăzut”.

Pentru transmiterea ofertelor si orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:

- 021 307.41.32 –  dl Toma Iulian

- 021-312.08.08. – fax

Sau adresa de e-mail: iulian.toma@ratb.ro

  Documente atasate:

[1909]   2018-07-17   Echipamente individuale de protectie din materiale electroizolante

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf Art 12 din Legea 99/2016 de “Echipamente individuale de protectie din materiale electroizolante”, conform Necesarului si Caietului de Sarcini MIU 39, atasate.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei fara TVA
  • Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi efectuata decat dupa livrarea produselor / prestarea serviciilor si emiterea facturii).
  • Perioada de garantie
  • Termen de livrare
  • Fisa tehnica
  • toate documentele solicitate prin Caietul de Sarcini

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila minim 60 zile

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Achizitii Publice pana la data de 24.07.2018, ora 18:00.   

Ofertele primite vor fi analizate şi atribuite aplicând criteriul “preţul cel mai scăzut”.

Pentru transmiterea ofertelor si orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:

- 021-307.41.51. – dna Raluca Puscasu

- 021.312.08.08. – fax

Sau adresa de e-mail:  raluca.puscasu@ratb.ro

Documente atasate:

 

[1908]   2018-07-17   Servicii de intretinere si reparatii bobcat 753 G

Regia Autonoma de Transport Bucuresti intentioneaza achizitionarea cf. Art. 12 din Legea 99/2016 de “SERVICII DE INTRETINERE SI REPARATII BOBCAT 753 G”, conform  Caiet de Sarcini SVM 58, atasat.

Oferta trebuie sa contina urmatoarele conditii comerciale:

  • Pretul ferm in lei, fara TVA, conform ANEXEI 1 din caietul de sarcini
  • Conditia de plata (Avand in vedere ca RATB este o institutie de stat, care gestioneaza bani publici, mentionam ca plata nu poate fi efectuata decat dupa prestarea serviciilor   si emiterea facturii).
  • Perioada de garantie
  • Termen de executie, ESTIMAT DE LA DATA SEMNARII CONTRACTULUI.
  • Toate documentele solicitate prin Caietul de Sarcini

Va rugam ca oferta dumneavoastra sa fie valabila 60 zile.

Ofertele se vor transmite prin fax, e-mail sau direct la sediul RATB din Bd. Dinicu Golescu nr. 1, etaj 6, Serviciul Achizitii Publice pana la data de  24.07.2018, ora 18:00

Ofertele primite vor fi analizate din punct de vedere al indeplinirii cerintelor caietului de sarcini şi vor fi atribuite aplicând criteriul “preţul cel mai scăzut”.

Pentru transmiterea ofertelor si orice lamuriri suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon:

- 021.307.4. 165  -  dl. Doru Nedelcu

- 021.312.08.08 – fax

Sau adresa de e-mail: doru.nedelcu@ratb.ro 

Document atasat:

 


« Previous 1 2 3 4 5 6 7 ... 373 Next » All