RATB

5 lucruri subtile pe care le fac afacerile de succes pentru a-și păstra clienții pe termen lung

 

Pentru a fideliza persoanele care apelează la afacerea ta, este nevoie de mici trucuri subtile, dar extrem de eficiente, care le oferă clienților entuziasmul de a se întoarce din nou și din nou.

Iată top 5 practici ale afacerilor de succes, care își păstrează clienții pe termen lung!

1. Vin mereu cu o variantă actualizată a produselor sau a serviciilor

Chiar dacă produsul tău este bun, clienții nu vor avea întotdeauna curiozitatea de a se mai întoarce la tine – știu deja la ce să se aștepte. De aceea, afacerile de succes mizează pe elementul de noutate.

Dacă vrei ca oamenii să se întoarcă, trebuie să le oferi în mod regulat o variantă îmbunătățită a produselor sau serviciilor.

De exemplu, dacă ai un restaurant sau o cafenea, adu în fiecare săptămână un sortiment nou de cafea, o aromă nouă de cheesecake sau îmbunătățește un produs deja popular. Astfel, clienții tăi vor reveni de fiecare dată, curioși să vadă ce le-ai mai pregătit.

2. Aplică o strategie completă de marketing

Uneori, chiar dacă un client a fost mulțumit de produsul tău, nu se va mai întoarce, iar motivul este simplu: atenția i-a fost atrasă de un alt brand similar, care a aplicat cu succes o strategie de marketing eficientă.

Chiar dacă mulți antreprenori se bazează pe propria viziune, crezând că postările pe rețelele sociale sunt suficiente, adevărul este că o agenție digital marketing îți poate duce businessul la un nivel pe care nici măcăr nu l-ai visat. Dacă vrei și tu să ai o strategie personalizată, completează formularul de contact al celor de la Digital Hustle și solicită o ofertă. Clienții vor deveni din ce în ce mai fideli, iar cei noi vor apărea într-un ritm incredibil.

3. Oferă beneficii clienților fideli

Oamenii vor răspunde întotdeauna foarte bine la oferte personalizate, beneficii și recompense. Afacerile de succes știu acest lucru; tocmai de aceea investesc în sisteme eficiente de avantaje și își rețin clienții făcându-i să se simtă speciali.

Dacă vrei să ai clienți fideli pe termen lung, elaborează și tu un sistem de recompense – carduri cu puncte, reduceri la comezile peste o anumită sumă sau alte metode potrivite afacerii tale. Cei care îți apreciază serviciile se vor întoarce la tine, știind că vor economisi și că vor primi aceeași calitate.

4. Solicită întotdeauna feedback

Poate că, la început, acest lucru pare un pas opțional. Clienții își oferă opinia și trec mai departe, nu-i așa?

Ei, bine, se pare că afacerile care cer constant părerea clienților reușesc să îi păstreze pe aceștia pe termen lung, fideli produselor sau serviciilor lor.

Explicația nu este complicată; atunci când simți că un brand ia în calcul nevoile și părerile tale, se creează o legătură puternică. Bineînțeles că te vei întoarce de fiecare dată!

5. Personalizează comunicarea

De ce crezi că unele afaceri rețin clienții fideli mai mult decât celelalte? Totul stă în tonul vocii și în atitudine. Brandurile de succes nu numai că reușesc să vândă, ci reușesc și să formeze o relație de prietenie cu clienții, relație bazată pe încredere.

Pentru a reuși acest lucru, trebuie să personalizezi foarte mult comunicarea. În e-mailuri, folosește numele fiecărui client și adresează-te personal. Pregătește mici cadouri sau reduceri de ziua de naștere a clienților și trimite-le un mesaj drăguț. Sunt detalii simple, dar care pot face diferența!

Exit mobile version