Investitiile in publicitate pentru un business sunt recomandate indiferent de vechimea sa si de performante

Publicitatea este sufletul comertului. Este cat se poate de adevarat, mai ales intr-un secol in care au aparut tot mai multe produse si servicii si clientii sunt dispusi sa cumpere doar daca aud despre ele sau le vad mereu. Publicitatea poate fi sub orice forma, de la bannere la afise stradale, reclame tv sau radio. Important este sa existe pentru ca e vitala pentru afaceri. Este cea mai importanta si mai directa relatie cu un client…

Nu e companie care sa nu investeasca anual bugete uriase in publicitate de toate tipurile, pe toate canalele de comunicare posibile. De ce se aloca asa de multi bani reclamelor? Pentru ca, in momentul in care clientii sunt „conectati” cu reclamele tale si afla de tine rapid, vor fi tentati sa interactioneze mai des cu tine si sa cumpere produsele si serviciile tale. Multe companii, din pacate, inca se mai gandesc daca sa investeasca in publicitate sau nu, si asta e o mare greseala. Publicitatea iti aduce o multime de avantaje daca ai curaj de la inceput sa investesti destul de mult in ea. Care ar fi aceste avantaje?

Publicitatea genereaza loialitate fata de brand. Publicitatea te ajuta sa ai o targetare mai buna a clientilor, sa ai o relatie, o conexiune cu ei. Consumatorii vor avea incredere si se vor familiariza mai usor cu brandul tau, cu afacerea ta daca investesti in publicitate. Dupa ce descopera brandul tau clientii vor reveni la tine ori de cate ori au nevoie de servicii si produse pe care tu le vinzi, ajungi la ei foarte usor prin reclame cu imagini, cuvinte, idealuri. Loialitatea fata de brand e foarte importanta mai ales daca ai ales o nisa unde concurenta e acerba. Clientii loiali te vor ajuta sa ai venituri constante si un profit pe care te poti baza.

Publicitatea creste numarul de clienti. Daca ai investit in publicitate, in reclame, bannere de tot felul vei avea mai multi clienti care vor veni la tine pentru servicii si produse. Studiile au aratat ca orice companie care a investit in publicitate si a continuat sa o faca periodic a avut o crestere a numarului de clienti cu 100%, in vreme ce companiile care au renuntat la publicitate au avut o crestere de nici 50%. Cu cat esti mai vizibil, cu atat vei reusi sa atragi mai multi clienti. Publicitatea iti ofera un instrument simplu de a fi „langa” client ori de cate ori acesta este in cautarea de produse si servicii.

Publicitatea contribuie la imaginea pozitiva a companiei. Publicitatea este un semnal clar pentru competitiori si pentru clienti ca esti gata de afaceri si deschis la orice colaborari, provocari. O publicitate dinamica si pozitiva poate sa atraga clienti indiferent de economie si de competitie. Imaginea pozitiva a companiei, a afacerii este de dorit mai ales daca vrei sa ai vanzari bune si sa fii tu primul la care apeleaza clientii cand au nevoie de ceva.

Publicitatea reaminteste consumatorilor de ce serviciile si produsele tale merita sa fie alese. Cu atat de multe alegeri de facut si atat de multe servicii si produse pentru care poti opta clientii s-ar putea sa se reorienteze la un moment dat spre alte branduri si afaceri. Publicitatea e acolo sa le reaminteasca de ce au ales afacerea ta la inceput si de ce ar trebui sa apeleze la tine in viitor. Daca vad mereu reclame, afise, postari legate de afacerea ta isi vor aminti cu siguranta de business si vor fi tentati sa revina la ceva cunoscut in loc sa caute ceva nou. E important sa investesti in publicitate daca vrei sa ai clienti care nu te uita si revin la tine cu prima ocazie cand au nevoie iarasi de produsele si de serviciile tale.

Publicitatea ajuta afacerea sa fie mai competitiva. In permanenta vor fi clienti care vor dori sa cumpere produsele si serviciile pe care le vinzi. Dar ca sa ajungi la ei si sa castigi competitia cu a ta concurenta. Si publicitatea te ajuta in acest sens demonstrand simplu consumatorilor ca tu esti cea mai buna alegere de fiecare data. Cu cat ai reclame mai bine realizate si cu mesaje puternice, inteligente, care reflecta valorile brandului, cu atat vei avea sanse mai mari sa fii pe primul loc in mintea clientilor tai.

Publicitatea ofera informatii noi clientilor. Ori de cate ori ai produse noi si servicii de care clientii trebuie sa afle publicitatea te va ajuta sa le prezinti rapid. Clientii nu mai cauta informatiile, le au disponibile pe loc si vanzarea produselor si serviciilor va fi mai rapida si mult mai eficienta. Daca vrei sa ai o afacere care functioneaza investete imediat in publicitate cand lansezi noi produse sau cand vrei sa reamintesti clientilor de existenta unui rebranding pentru produsele lor favorite.

Publicitatea asigura vanzari mai bune. Daca ai mai multi clienti, ai si vanzari mai bune, profit mult mai bun. Cand clientii vad reclame si publicitate puternice si pozitive sunt mai dispusi sa cumpere si sa aleaga afacerea ta in detrimentul altora. Dezvoltarea afacerii pe termen mediu si lung depinde si de publicitate si de investitiile facute in aceasta.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?