RATB

Ce sa mananci ca sa iei in greutate mai usor?

Ai la dispozitie o varietate de ingrediente si tipuri de mancare daca vrei sa iei in greutate rapid

In ziua de astazi toata lumea vrea sa slabeasca, sa arate cat mai bine si sa gaseasca o dieta minune care sa reduca depozitele de grasime din corp. Cu toate astea, exista o categorie de oameni care isi doresc opusul, sa ia in greutate cat mai repede. E firesc sa iti doresti sa acumulezi ceva kilograme in plus daca esti prea slab si ai si recomandari de la medic in aceasta privinta. Si nu e deloc usor sa te ingrasi atunci cand ai fost obisnuit sa ai o anumita greutate. Cu o alimentatie corecta, baza pe ingrediente si mancare special alese poti sa realizezi tot ce ti-ai propus in materie de kilograme in plus.

Sa slabesti poate fi mult mai usor decat sa iei ceva kilograme in plus. Cateva diete alese cu grija si o alimentatie echilibrata si depozitele de grasime se vor topi imediat. Dar ce te faci cand ai nevoie sa te ingrasi si cand lupta cu kilogramele nu mai este prioritatea ta?

Ce te-a ajutat sa slabesti te va ajuta sa iei si cateva kilograme in plus. Mancarea si un regim echilibrat, bazat pe ingrediente de calitate, proaspete, si de data asta cu un numar de calorii ceva mai mare. Totul este sa stii cum sa le combini si ce sa incluzi in meniul zilnic ca sa reusesti sa iti atingi scopul cat mai repede si fara excese. Am pregatit mai jos o lista cuprinzatoare de alimente, ingrediente care te vor ajuta cu siguranta sa iei cateva kilograme bune in plus intr-o perioada scurta de timp.

Smoothie cu proteine facut acasa. Evita sa folosesti un smoothie din comert cu proteine, pentru ca e plin de zahar si nu are suficienti nutrienti de calitate. Poti controla si gustul si consistenta lui acasa, e usor de facut si delicios. In loc de lapte normal ai la dispozitie lapte de soia, din alte tipuri de nuci, se combina rapid cu fructe care au multe calorii si unt de arahide, daca iti place, mai pui si niste ciocolata fara multa grasime si au un smoothie perfect.

Lapte. Laptele e un ingredient excelent daca vrei sa iei in greutate rapid, este excelent si pentru masa musculara. Ai proteine, carbohidrati de calitate, grasimi, calciu, vitamine si minerale. Cel putin doua sau trei pahare de lapte pe zi, baut ca atare sau in smoothie te vor ajuta sa ajungi la greutatea dorita fara probleme. E delicios, il gasesti peste tot si e cea mai rapida solutie daca ti-ai propus sa te ingrasi intr-un ritm mai rapid.

Orez. Orezul are carbohidrati, 204 calorii in 158 de grame, putine grasimi. La o singura portie de orez ai deja tot ce iti trebuie ca sa iei in greutate, carbohidrati de calitate, mananci mai mult daca asociezi orezul cu alte ingrediente. Daca il mai combini si cu o carne slaba poti sa obtii toate caloriile de care ai nevoie ca sa te ingrasi rapid. Atentie insa, orezul poate constipa daca e mancat in cantitati mari si daca nu e consumat si cu niste legume.

Nuci si unt din diverse tipuri de nuci. Au multe calorii, proteine din belsug, fibre si grasimi sanatoase. E mixul perfect ca sa te ingrasi si sa ai un organism sanatos. In nuci gasim multe calorii, asa ca le poti mananca in portii mici ca sa ai toate caloriile necesare unui ritm sustinut de ingrasare. Le poti manca oricand, inclusiv la cina sau dimineata, poti folosi si unturi obtinute din ele ca sa ai si mai multe proteine si calorii de calitate. Sunt sanatoase, au gust bun si nu ai cum sa nu le incluzi intr-o dieta echilibrata, de vreme ce le gasesti peste tot.

Carne rosie. Carnea rosie e excelenta pentru musculatura, pentru masa muscultara, are si multe calorii, poate fi consumata oricand in timpul zilei, alaturi de salate de legume si de garnituri diverse. Se gateste rapid, e sanatoasa si daca o alegi pe cea putin mai grasa nu vei avea nicio problema cu greutatea in plus de care ai mare nevoie. Evita totusi prajelile si pregatirea indelungata cand o gatesti pentru a nu ii distruge gustul si calitatea.

Cartofi si amidon. Daca vrei mai multe calorii pe termen scurt consumi cartofi si tot ce are amidon. Porumb, ovaz, quinoa, cartofii dulci, orice radacinoase de iarna. Cartofii au nutrienti, fibre, te ajuta sa ai un sistem digestiv perfect, vei reusi sa ai masa musculara ceva mai mare prin consumul moderat de cartofi. Se vor evita cartofii prajiti, in rest se pot consuma in orice fel, pot fi inclusi in orice meniuri zilnice.

Fructe uscate. Au multe calorii, dar si antioxidanti si micronutrienti de calitate. Plus ca ai fibre, vitamine si minerale, sunt gustoase si se gasesc peste tot. Poti include in meniul zilnic orice fel de fructe uscate, le combini cu surse de proteine de calitate, branza, shake proteic si vei lua in greutate mai repede decat ti-ai inchipuit. Un iaurt grecesc cu niste fructe uscate iti ofera grasimi sanatoase, proteine si multi nutrienti cheie si cel mai important, reusesti sa te ingrasi mancand fix ce iti place mai mult.

Exit mobile version