Într-o lume în care afacerile se bazează din ce în ce mai mult pe prezența online, optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este esențială pentru succesul unei companii. Dacă nu ai timp sau abilitățile necesare pentru a gestiona propriul SEO, poate fi o idee bună să angajezi o agenție specializată în acest domeniu. Deși orice serviciu poate fi regăsit astăzi la cel mult un click distanță, alegerea unor astfel de servicii nu ar trebui să se facă niciodată la întâmplare. Cel puțin nu atunci când se doresc rezultate cu adevărat vizibile. Dar cum alegi o astfel de agenție? Iată câteva lucruri de luat în considerare!
Înainte de a alege servicii SEO, stabilește care îți sunt nevoile!
Înainte de a căuta o agenție SEO, trebuie să știi exact ce nevoi ai. Ai nevoie de optimizare pentru motoarele de căutare la nivel local sau global? Ai nevoie de o strategie de content marketing sau de o îmbunătățire a performanței site-ului tău? Evaluarea nevoilor tale te va ajuta să găsești o agenție care să ofere servicii SEO de care ai nevoie și este recomandat să nu iei o decizie până ce nu vei stabili cu exactitate fiecare scop.
Doresti servicii SEO bune? Nu neglija recomandările celor care au apelat deja la aceste servicii
O modalitate bună de a găsi o agenție SEO de încredere este prin căutarea de recomandări de la alți oameni din domeniul tău de afaceri. Întreabă-ți partenerii de afaceri, prietenii și colegii dacă știu o agenție SEO cu experiență și de încredere. Totodată, poți avea în vedere și recenziile pe care alți utilizatori le scriu cu scopul de a-i informa pe alți potențiali clienți despre experiență avută cu o companie de profil. În acest fel, îți vei putea crea cu ușurință o imagine de ansamblu despre calitatea serviciilor oferite de către o companie.
Verifică portofoliul companiei care urmează a-ți oferi servicii SEO
Înainte de a angaja o agenție SEO, ar trebui să vizualizezi portofoliul acesteia și să afli mai multe despre proiectele la care a lucrat în trecut. Acest lucru te va ajuta să determini dacă agenția are experiența și abilitățile necesare pentru a bifa cu succes și toate exigențele pe care proiectul tău le impune. Experiența anterioară a unei agenții, dar și proiectele anterioare reprezintă una dintre cele mai simple căi prin care poți evalua calitatea serviciilor unei companii SEO.
Evaluează periodic calitatea serviciului oferit
Un avantaj major al SEO este acela ca rezultatele pot fi cuantificate destul de simplu prin intermediul rapoartelor si analizelor periodice. Este important de avut în vedere faptul că fiecare agenție SEO are propriul proces de lucru și mod de a aborda un proiect. Dacă ai optat să colaborezi cu o anumită agenție, îți recomandăm să evaluezi în mod constant rezultatele obținute, ținând totuși cont de faptul că SEO este un serviciu ale cărui rezultate se văd in timp.
Asigură-te de existența serviciilor de suport
Alegerea unei agenții SEO cu o comunicare deschisă și transparență este esențială pentru a obține cele mai bune rezultate. Întreabă despre nivelul de suport al clienților și cum poți comunica cu agenția pe parcursul proiectului.