Ca sa slabesti mai rapid dupa sarbatori te poti apuca de exercitii fizice simple

De sarbatori nu mai tinem cont asa de mult de calorii si mancam de toate, renuntam la exercitiile fizice de zi cu zi si incercam sa ne relaxam cat de mult putem. Caloriile se tot aduna, incepem sa vedem cifre din ce in ce mai mari pe cantar si incercarea noastra de a slabi nu prea mai este una realista.

Dupa sarbatori incepem sa constientizam ce am „reusit” sa facem si ne dorim sa scapam cat mai repede de kilogramele in plus. Infometarea si dietele bazate mai mult pe „nimic” de mancare nu vor duce la rezultatele dorite. In medie, ca sa scapi de tot ce ai acumulat de sarbatori, ai nevoie de cel putin… sase luni. Daca iti doresti sa accelerezi pe cat posibil pierderea in greutate poti sa incepi imediat ce se termina sarbatorile de iarna sa faci exercitii fizice, cat mai multe.

Cand vine luna decembrie si mai vin si sarbatorile poftele noastre par sa nu aiba limite. Mancam tot ce ne dorim, avem meniuri complexe, pline de calorii si de bunatati de tot felul. Mai vin si invitati, facem destul de multe variante de meniuri ca sa multumim pe toata lumea si gustam din fiecare.

Plus ca mai sunt si preparatele de sezon, mai grase decat de obicei, si multe dulciuri. Toate contribuie la luarea in greutate si te poti trezi ca ai acumulat in doua saptamani cat te-ai chinuit sa dai jos un an intreg.

Ca sa te incapa din nou hainele cele noi pentru 2021 si sa te simti bine, sa nu mai simti caloriile care s-au tot acumulat si s-au acumulat fara masura ar fi de preferat sa iti indrepti atentia catre exercitiile fizice. Faci si miscare, te vei simti mai bine, scapi si de kilogramele in plus mai rapid.

Totusi nu orice fel de exercitii fizice te ajuta sa revii la greutatea normala. Din fericire specialistii in fitness au gasit solutia perfecta si combinatia de exercitii fizice ca sa ramai in timp record fara kilogramele in plus care nu mai dispar de pe afisajul cantarului.

„Alpinistul”. E un tip de exercitii fizice care implica folosirea musculaturii de la maini, picioare, din zona bazinului si din cea abdominala. Miscarile implicate sunt destul de simple. Incepem prin a pune palmele pe suprafata de lucru, chiar sub umeri. Soldurile ridicate, picioarele intinse, apropiate unul de altul, degetele usor curbate. De la cap la calcaie trebuie sa incercam sa avem o linie dreapta.

Piciorul drept este tras catre piept, piciorul stang este tinut intins perfect. Se repeta miscarea si cu piciorul stang adus catre piept. In tot acest timp se va respira incet, in ritmul miscarilor.

Sarituri si flotari. Sunt implicati muschii de la piept, de la umeri, cvadricepsii. Incepem prin a sta in picioare, in pozitie drepti, apoi ne lasam pe vine si plasam palmele pe suprafata de lucru in afara picioarelor. Cu palmele bine „fixate” pe suprafata sarim cu picioarele inapoi si aterizam cu picioarele drepte, cu degetele intoarse sub ele. Corpul se apropie incet de suprafata de lucru, coatele apropiate de corp intr-o pozitie care imita impingerea unui obiect.

Palmele se imping in suprafata de lucru in incercarea de a te ridica. Greutatea corpului e pusa pe maini rapid dupa care se realizeaza o saritura in fata in pozitie sezand. La final o saritura rapida si o aterizare cat mai usoara pe picioare.

Fandari. Sunt implicati muschii fesieri, cvadricepsii, dar si tendoanele. Din pozitia drepti, cu picioarele apropiate se face un pas inainte cu un picior, se indoaie genunchiul si soldurile sunt lasate usor spre suprafata de lucru.

Ne lasam pe picior pana and genunghiul din spate atinge suprafata si genunghiul din fata este chiar deasupra gleznei. Se revine la pozitia de stars si se repeta miscarile pentru celalalt picior. Nu permitem genunghiului din fata sa se extinda dincolo de degetele de la picioare.

Sarituri din pozitia „scandura”. Muschii implicati sunt cei oblici, umerii, tricepsii, muschii de la picioare, maini, cei abdominali, cei din zona bazinului. Se incepe prin plasarea mainilor pe suprafata de lucru, direct sub umeri, cu picioarele drepte tot timpul.

Folosim toti muschii pentru a mentine corpul drept in pozitia scandura. Pornind din aceasta pozitie asemanatoare cu pozitia pentru flotari incepem sa facem sarituri cu piciorele departate, fara a schimba pozitia de la inceput. Sariturile sunt in lateral, cu picioarele departandu-se de la pozitia initiala si revenind la ea. Soldurile vor fi tinute in pozitie fixa, iar corpul va fi intr-o pozitie dreapta, in linie perfecta.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?