RATB

Milionari tineri care nu mai au nevoie de banii parintilor

Tinerii milionari stiu sa faca bani mai usor decat adultii

In urma cu vreo 20-25 de ani in lumea desenelor animate era si Richie Rich, un baiat bogat care putea face tot ce isi dorea, traia „pe picior” mare si avea de toate. Multi copii priveau la Richie Rich cu ceva gelozie si cu o dorinta destul de mare de a face si ei ce facea personajul, de a avea bani pentru tot felul de lucruri.

Timpul a trecut, copiii de atunci au devenit adolescenti si o parte au devenit si milionari. Nu stim daca au fost inspirati de Richie Rich sau au avut noroc, insa adolescentii milionari duc cu siguranta o viata aproape la fel ca a personajului favorit din desene animate. Au bani, sunt faimosi, fac ceva ce le place, nu muncesc nici macar o zi pentru ca adora activitatile pe care le realizeaza. In plus, invata mereu ceva nou si incearca sa se dezvolte pe plan personal, sa invete sa fie cat mai buni in domeniul lor.

Milionarii adolescenti castiga mai mult decat adultii de multe ori si castiga foarte usor ceea ce adultii ar castiga prin munca grea. Stiu sa isi aleaga publicul, domeniul de activitate, au idei sunt mereu dispusi sa riste pentru a castiga sau pentru a-si indeplini un vis. Sa ii cunoastem in continuare pe cativa dintre ei.

Cory Nieves, 15 ani, avere de peste 1 milion de dolari americani… and counting. La cei sase anisori ai sai Cory avea un vis: sa vanda prajituri si cafea pentru a cumpara o masina pentru masa sa, ca sa nu mai mearga cu autobuzul la scoala. Biscuitii erau preferatii sai, asa ca a realizat cea mai buna reteta si a perfectionat-o, dup care, impreuna cu mama, au inceput sa vanda prajiturelele-biscuite sub brandul Mr. Cory’s Cookies. Oricine cumpara biscuiti ii primea proaspeti pana la usa, cu un sistem de livrare foarte bine pus la punct, nu contineau decat indulcitori naturali si erau foarte buni. La inceput au avut si o investitie de 100.000 de dolari, asa ca lucrurile au mers din ce in ce mai bine. Cand va merge la facultate, Cory va renunta la biscuiti in favoarea modei…

Moziah Mo Bridges, 18 ani, peste 1 milion de dolari avere. La 9 ani Moziah avea o problema: nu gasea un papion care sa ii placa in magazine. Asa ca a lansat compania Mo’s Bows. Bunicul l-a invatat sa faca cravate si papioane si copilul le vindea mai departe pe Etsy. Adolescentul de astazi se ocupa si de design si face si batistute de buzunar. In 2014 a gasit si un mentor, iar la 16 ani avea deja profit de peste 600.000 de dolari din companie. In 2017 a semnat un contract cu NBA, pentru a folosi logo-ul pe produse. Ajuns deja la 18+ ani Mo vrea sa studieze moda, design de moda, dupa absolvire, evident.

Evan si EvanTubeHD, 14 ani, 1.4 milioane de dolari avere. Evan a lansat canalul sau de YouTube pe cand avea cinci ani, cu ajutorul tatalui sau. Copilul facea review-uri la jucarii si posta jocurile sale pe trei canale. Numai din reclame castiga 1.4 milioane de dolari, are peste 6.5 milioane de subscriberi si este foarte popular. La 14 ani, cat are acum, tanarul inca mai posteaza videoclipuri saptamanale, continutul insa incepe sa se schimbe pe masura ce adolescentul devine adult. Deja avem continut pe gaming si fitness. Insa nu numai baiatul castiga din YouTube, toata familia are conturi pe reteaua de socializare si castiga bine.

Kyle Bugha Giersdorf, 17 ani, avere de 3 milioane de dolari. Pentru toti cei care cred ca jocurile pe calculator sunt doar pierdere de timp urmatorul exemplu poate sa schimbe perceptia foarte usor. In iulie 2019 Kyle, 16 ani pe atunci, a reusit sa bata 99 de competitori la World Cup, varianta survival pentru jocul Fornite. A castigat 3 milioane de dolari, premiul pus la bataie. Ca sa castige atat de mult tanarul a jucat Fornite sase ore pe zi, in fiecare zi, chiar si cand mergea la scoala, a avut si antrenor care l-a ajutat sa treaca rapid la urmatorul nivel. Toata munca a meritat si acum Kyle se bucura de o viata relaxata si de ore mai multe alocate pentru jocul preferat, Fornite.

Alina Morse, 14 ani, avere de peste 6 milioane de dolari. Avea sapte ani cand i-a venit ideea pentru o afacere numita Zollipops. Fiind micuta isi dorea mult sa aiba cum sa se bucure de delicioasele acadele fara sa riste sa se trezeasca cu o groaza de carii. Dupa doi ani de cercetari facute impreuna cu tatal sau, Alina a lansat pe piata brandul Zollipops, acadele sanatoase. A avut contracte cu Whole Food, Amazon sau Kroger. La 14 ani, cat are in prezent, Alina e CEO-ul companiei, 10% din profitul anual se duce mereu la organizatiile care se ocupa de promovarea si suportul, promovarea igienei orale in mediile defavorizate.

Exit mobile version