Indiferent de salonul pe care il vei alege pentru epilarile definitive cu laser te vei orienta si in functie de ofertele practicate. Ofertele la serviciile de epilare definitiva in saloane difera si sunt create in asa fel incat sa atraga clienti si sa ajute la dezvoltarea bazei de clienti, foarte importanta pentru orice afacere si pentru profitabilitate pe termen lung.
Cum apar aceste ofere? E foarte simplu. Se tine cont de strategia de marketing si de numarul de clienti de care e nevoie in functie de afacere si de planurile sale. Strategia de marketing este elaborata de departamentul de marketing sau de persoana care se ocupa cu marketingul pentru salon si tine cont de fiecare data de studiile de piata, de realitatea fiecarei zone in care e amplasat salonul, dar si de planul de afaceri care a stat la baza businessului deschis.
Ofertele sunt gandite si dezvoltate in asa fel incat sa asigure un flux continuu de clienti si venituri constante din servicii de epilare definitiva laser Iaşi, de exemplu. O oferta poate „imbraca” mai multe forme. Discutam despre reducerile procentuale, reduceri de pana la 40%, 50% sau mai mici, de doar 10% poate, raportate mereu la pretul standard al serviciilor prestate. Ele vor fi afisate si promovate in asa fel incat clientul sa fie constient de ele si sa le poata vedea si aplicate imediat.
Preturile promotionale fixe pot fi o alta metoda prin care se construiesc ofertele pentru clienti, de exemplu oferi preturi fixe pentru epilarea axilelor sau a picioarelor sau pentru un pachet mai mare de sedinte de epilare definitiva laser Iaşi. Pachetele promotionale ce includ epilarea mai multor zone la un pret mai mic comparativ cu pretul per zona sunt parte a ofertelor moderne de la saloanele cu astfel de servicii.
Si ofertele tip 1+1 gratis merg foarte bine si sunt parte din strategia de ofertare a saloanelor. Achizitionezi x sedinte si primesti una, poate doua gratuite. Asa clientul este incurajat sa vina de mai multe ori la salon si sa aiba de fiecare data epilarile definitive dorite in cele mai bune conditii, sa revina la salon.
Ofertele limitate doar intr-un anumit interval temporal sunt extrem de eficiente pentru ca vor atrage multi clienti doar intr-o perioada, crescand astfel veniturile si micsorand ecartul dintre anumite perioade din an din perspectiva incasarilor.
Alte forme imbracate de ofertele de la saloane ar putea fi cele sezoniere, doar intr-un sezon anume, dar si cele pentru clienti noi, pentru recomandarea serviciilor.
Toate ofertele vor fi publicate pe site-ul oficial, pe paginile de pe retele de socializare, dar vor fi trimis si in newsletter si in brosuri, vor fi in reclamele din mass-media.
Cand e cel mai bine sa profiti de oferte si sa mergi la saloanele cu servicii de epilare definitiva laser Iaşi sau in alte orase din tara? Iarna sau toamna, cand expunerea la soare e mai redusa, ai si oferte speciale pentru ca nu prea mai sunt clienti asa de multi, primavara, ca sa te pregatesti de vara si sa arati bine, dar si in timpul periodelor speciale tip Black Friday, Cyber Monday etc.
De sarbatori speciale din an se mai ofera reduceri si promotii, e bine sa mergi si atunci la salon pentru ceva economii, dar si cand e ziua saloanelor, clinicilor, cand au aparut pe piata, sau cand e ziau internationala a femeii.
In extrasezon, in perioadele cand se mai gandeste nimeni la epilari, ofertele pot sa fie si mai bune mai ales pentru saloanele mai mici, deci merita sa te programezi si sa incepi de atunci sedintele de epilare definitiva cu laser.