RATB

Semne care iti spun ca afacerea ta se afla pe un trend ascendent

Cand afacerea e pe un trend ascendent stii clar ca ai facut lucrurile foarte bune si iti dai seama imediat de ascensiune

Orice om de afaceri isi doreste sa aiba afaceri care merg bine, sa aiba profit, sa se dezvolte in directiile dorite. Daca la inceput e mai greu sa vezi semnele unei cresteri sustinute, unui trend ascendent, mai tarziu, cand businessul ajunge la maturitate poti sa identifici imediat semnalele care iti spun ca esti pe drumul cel bun. Unele semne sunt evidente, altele pot sa nu fie atat de clare si trebuie sa le descoperi si sa le intelegi mai intai. Despre toate vom discuta si in articolul de mai jos. 

Trendul ascendent e idealul oricarui patron. Si-l doreste, cauta sa il obtina cat mai rapid si sa aiba si o stabilitate suficient de buna pentru a putea evolua. Primele semne care iti spun ca esti pe un trend ascendent pot sa apara inca din primele luni sau pot sa apara dupa ani de munca si de ore petrecute la birou pana tarziu in noapte. Important este sa fii constient de ele si sa continui sa lucrezi, sa muncesti ca sa apara poate si mai multe si sa stii ca ai o afacere care merge foarte bine. Iata doar cateva dintre semnalele care te anunta ca esti pe drumul cel bun.

Faci lucruri noi in fiecare zi. La inceput poate nu iti dai seama, dar pe masura ce vezi ca afacerea incepe sa creasca si sa se dezvolte vei fi mai relaxat si te vei afla intr-o zona de confort care iti va permite sa faci lucruri noi zi de zi si sa fii incantat de ele. Oricat de mici sau de mari ar fi lucrurile pe care le faci conteaza ca ai timp de ele, ca le poti face fara stres si ca stii ce e mai bine pentru afacerea ta in orice moment. Relaxarea ta poate fi primul semnal care iti spune clar ca te afli pe un trend ascendent.

Publicul tinta este eterogen. De fiecare data cand interactionezi cu el iti dai seama ca ai contactat cu oameni din diverse industrii, cu diferite companii mai mari sau mai mici, care folosesc serviciile si produsele tale in mai multe moduri. In timp iti construiesti usor o baza de clienti si ai mereu oameni pe care sa te bazezi cand iti vinzi serviciile si produsele, care sunt interesati de ele si le vor cauta. Tinta ta ar trebui sa fie mereu sa ai un public cat mai diferit si o segmentare cat mai corecta a publicului in asa fel incat sa stii mereu cui poti oferi servicii si produse foarte bune, gandite special pentru ei.

Ai un feedback foarte bun si e cerere mare pentru produsele si serviciile tale. Esti contactat de catre clienti, stii ca faci bine ceea ce faci, iti spun si cand ceva nu le convine si asta e bine pentru ca sunt implicati, sunt interesati de produsele si de serviciile tale. Plus ca poti descoperi perspective ale afacerii tale pe care nu le-ai explorat inca si pe care le poti folosi pentru dezvoltarea businessului in directia dorita.

Clientii potentiali si partenerii te contacteaza in mod regulat. Stii ca ai o afacere pe un trend ascendent atunci cand primesti mereu e-mail-uri telefoane, cand esti cautat pentru colaborari, vanzari, cand partenerii si clientii vor sa interactioneze cu tine si sa afle totul despre serviciile si despre produsele tale. E un lucru foarte bun sa ai cat mai multe astfel de interactiuni pentru ca la final vei avea o baza de clienti si parteneri mult mai mare, pe care o vei folosi in avantajul tau ori de cate ori ai ocazia.

Incepi sa fii cautat si sa se discute despre afacerea ta in presa si in on-line. Nu mai depui eforturi sa ajungi in presa, sa fii prezent in on-line mereu, esti cautat pentru interviuri, ai mai multe colaborari si in on-line si totul se intampla natural. Vizibilitatea in on-line si offline este foarte importanta pentru orice business modern, mai ales in vremurile pe care le traim. Cu cat raspunzi mai rapid la orice provocari si incerci sa te implici si mai mult in promovarea afacerii tale peste tot, odata ce ai inceput sa cresti, cu atat vei avea sanse mai mari sa te dezvolti si sa ajungi sa iti atingi toate obiectivele propuse.

Angajatii colaboreaza foarte bine si raspund imediat la orice fel de sarcini trasate. O afacere care se dezvolta sanatos si e pe un trend ascendent este si afacerea in care toti angajatii se inteleg si reusesc sa colaboreze foarte bine pentru a rezolva toate tipurile de sarcini impuse. Nu exista discutii, certuri, fiecare angajat stie ce are de facut si va incerca sa faca totul cat de bine se va putea. Tine doar de tine sa stii sa ii alegi foarte bine de la inceput si sa intuiesti care oameni pot ajunge sa colaboreze si care nu vor putea sa lucreze impreuna. Daca ai o echipa de vis din secunda 1 a afacerii tale vei avea toate sansele sa ai o crestere sustinuta si sa te dezvolti in directiile dorite foarte repede.

Exit mobile version