Loialitatea clienților față de companie

Câștigarea de noi clienți este, desigur, o mare realizare, dar menținerea acestor clienți este o fațetă la fel de importantă pentru succesul unei afaceri. Acestea sunt responsabilități care revin serviciului de content writing și SEO. Când vorbim despre menținerea clienților, o modalitate foarte bună este aceea de a încuraja sentimentul de loialitate față de brand, față de afacere, față de website – un sentiment de loialitate și angajament față de companie. Ceea ce faceți trebuie să fie valoros în ochii clienților, iar serviciile de content writing au grijă să aducă întotdeauna un plus de valoare. De exemplu, puteți crea e-mailuri prin care împărtășiți poveștile clienților care au fost afectați pozitiv de serviciile sau produsele pe care le puneți la dispoziție. De fiecare dată când un client citește povești autentice și transformatoare, își consolidează și mai mult angajamentul pe care îl are față de afacerea pe care o desfășurați. La fel de bine, conținutul poate fi util, practic, eficient sau distractiv. Cert este că trebuie să aducă un beneficiu clienților și trebuie să le îmbogățească viața într-un fel, chiar dacă în acel tip de conținut vă concentrați pe ceva ce nu are legătură cu afacerea pe care o conduceți. De exemplu, o dată pe lungă, newsletterele ar putea să abordeze un aspect al fericirii, arătând astfel clienților că vă pasă cu adevărat de bunăstarea lor.

Nu omiteți importanța serviciilor SEO

Un punct forte al conținutului de calitate este acela că se remarcă din mulțime. Doriți să sporiți popularitatea afacerii și să încurajați loialitate în rândul clienților, astfel încât afacerea pe care o conduceți să se distingă în fața concurenței. Aveți nevoie de servicii SEO solide pentru a vă îndeplini acest obiectiv. Când un utilizator caută pe internet produse sau servicii similare cu cele pe care le oferiți, doriți ca website-ul pe care îl dețineți  să fie poziționat cât mai sus pe pagina cu rezultatele oferite de motoarele de căutare. Cu cât ați postat mai mult conținut de înaltă calitate, unic, convingător și optimizat pentru motoarele de căutare, cu atât sunt șanse mai mari ca site-ul să ocupe o poziție superioară în clasamentul rezultatelor. Pur și simplu, un potențial client este mai înclinat să acceseze un website dacă se află în partea de sus a primei pagini decât în partea de jos a paginii a doua.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *