Puterea influencerilor e mai mare decat credeam

O meserie noua astazi, de care nici nu au auzit mult, influencerul este un tip de job pe care ni l-am dori cu totii. Desigur, trebuie sa fii facut pentru asa ceva, sa ai putere de convingere si sa ai o comunitate mare in jurul tau, sa stii sa atragi oameni si sa vinzi servicii si produse.

Influencerii din toata lumea se intrec zi de zi si incearca sa isi atraga noi urmaritori si sa ofere cele mai bune si mai interesante contenturi in online. E greu sa fii influencer? Nu prea. Investesti in echipamente, creezi continut de calitate si il postezi unde reusesti sa ajungi rapid la o audienta cat mai mare. Investesti si timp si te dedici 100% comunitatii tale, incerci sa ai cat mai multe „legaturi” sanatoase cu personalitati, branduri, alti influenceri care ti-ar putea aduce bani si un alt tip de public interesat de ce spui si ce faci tu.

Din social media se poate castiga mai bine decat din orice alt job pe care l-ai avut pana acum. Trebuie sa stii exact cui te adresezi si sa gasesti acel USP, Unique Selling Point, care sa iti aduca bani cat mai rapid si mai simplu. Si trebuie sa iti placa, sa fii pasionat de ceea ce faci si sa nu privesti totul ca pe un job, ci ca pe o joaca, ca pe o metoda de relaxare.

Frumusetea este ca un influencer nu e o vedeta in prima faza. E un om obisnuit care e reprezentativ pentru public sau si care are credibilitate, care vorbeste despre produse si servicii ca sa castige din social media, dar fara a face publicitate clasica. Si vedetele au devenit influenceri si au inceput sa simta profitul tot mai aproape. In cazul lor vin deja cu un public si stiu foarte bine ce sa faca, au echipe in spate care se ocupa de tot.

Care sunt oamenii care castiga cel mai bine din social media si rolul de influencer?

Kylie Jenner. Este unul dintre cele mai reprezentative exemple de influencer puternic din social medica, cu 118.5 milioane de followeri. Pe Instagram toata lumea o cunoaste si urmareste non-stop ce posteaza despre make-up, despre modeling, despre statusul sau social. Postarile sponsorizate ii aduc bani, pe fiecare ia cam un milion de dolari! In permanenta promoveaza ceva si le arata urmaritorilor toate kit-urile de make-up. Ea demonstreaza privitorilor totul despre produsele brandurilor amintite.

DanTDM. Dan Middleton are peste 21.5 milioane de subscriberi pe YouTube si peste 14.7 miliarde de vizualizari. Este gamer, este autor si personalitate britanica foarte bine cunoscuta. La inceput inregistra cum se juca Minecraft, insa in prezent acopera tot ce e nou in materie de gaming. Pe an DanTDM castiga si 16.5 milioane de dolari. In 2018 a castigat peste 18.5 milioane de dolari. El mai face bani si din produse promovate si din alte afaceri detinute si promovate pe canalul sau de YouTube.

Selena Gomez. Are peste 150 de milioane de followeri pe Instagram si peste 22 de milioane sau mai mult, cine a stat sa mai numere, pe YouTube. Fiecare postare sponsorizata de pe Instagram inseamna un castig de 550.000 de dolari. Cantareata foloseste social media si pentru strangere de fonduri pentru campanii de protectie a copiilor care provin din familii unde violenta e la ordinea zilei sau impotriva traficului de fiinte umane. De ce e asa de urmarita? Pentru ca adauga o nota personala si arata fanilor si cum e Selena, persoana din spatele celebritatii. Asta cauta oricine se decide sa urmareasca un influencer, sa vada si ce se intampla cu el dincolo de camere si de cum il stie fiecare, sa ii vada si viata personala, atat cat doreste sa dezvaluie respectivul.

Kim Kardashian. Varianta feminina de popularitate si de influencer in social media pentru Cristiano Ronaldo, Kim este o femeie de afaceri din America, este personalitate media, model si om care stie ce vrea mereu. Are aproape 140+ milioane de followeri pe Instagram si este cea mai bine platita vedeta actuala din social media. Fiecare postare sponsorizata de pe Instagram va aduce vedetei noastre 720.000 de dolari. Prima data Kim a intrat in atentia social media cand a afisat o prietenie sincera cu Paris Hilton. In 2007 popularitatea sa a crescut dupa un imens scandal sexual si o caseta aruncata spre media, in care fostul prieten si Kim intretineau raporturi sexuale intime. Mai tarziu a fost si un reality-show cu toata familia Kardashian. Din televiziune Kim a castigat peste 53 milioane de dolari anual.

Lasă un răspuns