Hotelurile isi adapteaza oferta in functie de cerintele clientilor

O vacanta tipica inseamna o cazare la hotel, plimbari, relaxare, eventual tururi ghidate, multa distractie si odihna, cat mai multa odihna. Fiecare turist are anumite asteptari de la hotelul unde se va caza, incearca sa gaseasca unul unde va sta si unde va putea sa aiba acces la diverse servicii premium, la cele mai bune preturi. Hotelierii nu au stat degeaba si au transformat fiecare dintre servicii, le-au adaptat pentru clientii moderni in asa fel incat toata lumea sa fie multumita.

Unitatile de cazare moderne au incercat sa tina pasul cu toate schimbarile care au avut loc in turism, asta in conditiile in care Airbnb-ul a fost la moda si a atras numerosi turisti care au vrut o cazare ceva mai… intima. In functie de profilul turistului si de tipul de servicii oferite, hotelurile au inceput sa puna clientul pe primul plan, au venit cu oferte atractive si au atras un numar urias de turisti in fiecare an. Ai cazare de calitate la hotel, ai si toate serviciile dorite, ai personal la dispozitia ta, lucruri pe care la Airbnb nu le gasesti, te descurci singur.

Ce isi doresc turistii de la un hotel modern? Iata o intrebare al carui raspuns incercam sa il conturam in randurile ce urmeaza.

Mic dejun bun si gratuit. Pentru multa lume micul dejun e cea mai importanta masa din zi. Daca ai un mic dejun echilibrat ai energie pentru intreaga zi, asta e clar. De foarte multa vreme hotelurile au invatat sa ofere si mic dejun inclus in toate pachetele turistice. Totusi, pentru ca au aparut si multe unitati de cazare de lux, nu avem peste tot mic dejun inclus in pret.

Gratuite, daca se poate, sau nu, turistii vor un mic dejun decent care sa merite banii in plus pe care ii cere hotelul. Un motiv pentru acest tip de abordare din partea turistului poate fi si cel al economiilor. Daca nu mai platesti mic dejun ai bani si de un pranz mai bogat si mai interesant la un restaurant din afara hotelului sau de alte lucruri pe care vrei sa le faci in vacanta.

Distractie, cat mai multa distractie. Unele hoteluri sunt orientate doar catre partea de business, insa turistii vor in orice fel de situatie servicii de entertainment excelente. De la cazinouri uriase la spatii pentru practicarea diverselor sporturi, cluburi, spatii pentru karaoke sau pentru relaxare prin diverse activitati distractive, hotelurile incearca in toate felurile posibile sa multumeasca turistii si sa le ofere si altceva decat o cazare exemplara. Si reusesc in majoritatea cazurilor, turistul pleaca multumit de la hotel si va reveni cu siguranta mai ales pentru entertainment.

Baruri foarte bune in interiorul hotelului. Barurile fac parte din cultura hoteliera. Turistii pot socializa in baruri, nu vor sa se deplaseze in alta parte cand vor sa bea ceva de calitate, se asteapta si la servicii premium asociate cu barurile. Personalul conteaza aici foarte mult, trebuie sa ai un bar cu servire ireprosabila, cu oameni care fac tot ce pot pentru ca experienta sa fie una cat mai interesanta si mai placuta. Conteaza si bauturile, selectia lor, cadrul in care se bea, decorul, toate detaliile trebuie sa fie puse la punct pentru a avea un client fericit.

Locuri unde se poate face gimnastica, activitati fizice in interior si exterior. Chiar daca esti in vacanta nu inseamna ca trebuie sa renunti la exercitiile fizice. De la sali de fitness pana la spatii unde sunt si instructori si unde se pot invata diverse tehnici de relaxare sau de tonifiere a musculaturii, pe toate le gasim in hotelurile moderne. Hotelierii stiu deja cat de important este pentru turist sa poata continua toate exercitiile care il ajutau sa se mentina in forma acasa si in hotel. De aceea investesc mereu in diverse spatii speciale si in instructori care stiu sa transforme orice fel de exercitii intr-o experienta excelenta.

Room service impecabil. Cand mergi in vacanta si te cazezi la un hotel vrei sa scapi de tot stresul acumulat la job si sa te relaxezi in toate modurile posibile. Multa lume prefera sa comande mancare in camera, sa aiba tot ce doreste la dispozitie, oricand. Hotelierii au invatat cat de important este un room service foarte bun si au diversificat oferta pe acest sector, turistii nu primesc doar mancare de calitate si bauturi fine aduse in camera, au si servicii aditionale si chiar recomandari de la cei care pregatesc mancarea pentru diverse mese din timpul zilei.

Bucatarii sefi incearca sa aduca in fiecare farfurie cele mai placute gusturi si preparate, totul este servit in conditii excelente si se poate comanda absolut orice din meniul existent, oricand doreste clientul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *