La cumparaturi de cosmetice e posibil sa testam fara sa atingem

Zilele in care testam parfum dupa parfum sau rujuri si oje au apus momentan. Totusi, nu trebuie sa fim dezamagiti, putem sa mergem in continuare la shopping pentru cosmetice si sa ne bucuram de cumparaturile noastre si de testare. O firma din Seul a descoperit secretul unei testari fara atingere care s-ar putea sa revolutioneze testarea in magazine fara nici cea mai mica atingere a produselor.

Doamnele stiu foarte bine ce inseamna sa testezi anumite cosmetice inainte de a le cumpara. Unele firme ofera testere cu o cantitate mica din produsul respectiv pentru a vedea cum sunt cosmeticele si a decide imediat daca iti doresti sau nu sa cumperi de la brandul respectiv. Numai ca testarea aceasta nu poate fi facuta oriunde. Daca vrei un produs care nu este in magazinul de la colt sau la mall si il comanzi, fara sa existe un tester, nu prea ai cum sa iti dai seama cat de bun e, daca ti se potriveste.

Sud coreenii, banuim mai mult doamnele si domnisoarele, s-au tot gandit ce sa faca in aceasta privinta si au venit cu o idee. Daca tot avem realitatea augmentata, de ce sa nu o putem folosi si la testare. Asa s-a ajuns la oglinda cu realitate augmentata care iti permite sa cumperi cosmetice si sa le testezi fara sa le atingi.

Oglinda respectiva functioneaza foarte simplu: ti se face o fotografie faciala si pe baza unei analize rapide ti se recomanda produse de infrumusetare care ti s-ar potrivi. Chiar daca ai si o masca pe fata tot vei putea sa alegi cu incredere ce produse vrei pentru ca softul special poate sa iti configureze niste recomandari.

La baza recomandarilor facute sta analiza texturii pielii clientului. Se iau in considerare dela riduri si urme de vineteala pe sub ochi pana la punctulete, pistrui, poate un cos care exista de multa vreme pe piata. Imaginea e generata de un computer si permite vizualizarea rapida a produsului aplicat direct pe fata. Mai ales in aceasta perioada, din cauza pandemiei, nu prea e in regula sa incerci cosmetice dupa altcineva. Cu oglinda cu realitate augmentata rezolvi problema testarii, vezi si culorile reale ale produselor pe fata fara a atinge fata.

Desi este o inventie foarte utila si eficienta, multi clienti s-ar putea sa nu fie multumiti pentru ca nu pot testa produsele direct pe fata, un must cand vrei sa cumperi cosmetice. Cu toate astea macar poti sa vezi ce ti se potriveste si cand te simti in siguranta sa le cumperi din magazinele favorite.

Oglinda este in Seul, intr-un magazin. Acolo, pentru evitarea oricarui contact cu produsul, un cod QR e asociat produselor de pe rafturi si toate detaliile despre cosmetice pot fi vazute exclusiv pe telefonul smart. Deja in Coreea de Sud lucrurile sunt luate foarte in serios cu distantarea sociala si cu protectia si oamenii au fost sfatuiti sa nu mai incerce cosmetice pe fata, sa le incerce in alte locuri ale corpului aflate la indemana.

Pentru a avea o experienta cat mai realista, oglinda este in marime naturala, are o tehnologie de ultima generatie, se poate testa aproape orice vinde magazinul, nu e nevoie de contact fizic, totul este contactless. Functionalitatile gandite sunt user-friendly, e foarte usor sa interactionezi cu oglinda speciala, nu e nevoie de cunostinte avansate din partea clientilor ca sa o poata utiliza in siguranta.

Si utilizatorul poate alege ce sa testeze si cum sa testeze, ce fel sa isi aplice produsele pe fata generata digital, in ce ordine. Sau se pot face sugestii de produse si clientul ajunge sa fie stapan pe intreg procesul. Scanarile sunt personalizate de fiecare data, se genereaza imagini digitale cu ajutorul unor algoritmi foarte complicati pentru acuratetea rezultatelor. Nu ai nevoie de nimeni din personalul magazinului, ai testat, iti place, cumperi.

Si uite asa realitatea augmentata ajunge sa rezolva marea problema a distantarii si a pazirii de SARS-CoV-2. In lipsa ei astfel de interactiuni nu ar fi fost posibile, nu am fi avut cum sa testam ceva sau sa mergem la teatru, de exemplu. Realitatea augmentata este o tehnologie care va face mult bine in viitor si care va fi din ce in ce mai cautata si mai folosita pe masura ce oamenii de rand vor descoperi functionalitatile ei.

Momentan, realitatea augmentata este intens folosita in turism, in IT, in cosmetica, dupa cum am vazut, dar si in domenii mai complicate unde e nevoie de imagini cat mai fidele ale unei realitati care nu exista momentan sau nu va exista niciodata, pentru simulari, pentru teste si rezultate cat mai clare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *